poniedziałek, 2 maja 2016

I love HEAN ♥

 Witajcie moje kochane!
Weekend majowy w pełni,  a ja przychodzę do Was z  lakierem do paznokcie w ślicznym letnim kolorku.
Marka I love HEAN  była mi nieznana, dopóki nie dostałam zestawu lakierów z tej firmy. Zestaw zawiera 6 bardzo letnich, mocno kolorowych lakierów (od żółtego po niebieski ). Dziś będzie tylko o jednym, tym który skradł najbardziej moje serce.




Firma pisze: "Mini lakier. Łatwo i równomiernie rozprowadza się na powierzchni paznokcia. Nie pozostawia smug. Kryje kolorem już po pierwszej warstwie. Optymalną trwałość uzyskamy nakładając drugą warstwę po 3 minutach od nałożenia pierwszej warstwy. Nie zawiera szkodliwych związków: toluenu, formaldehydu i kamfory. "
Moja opinia:
Kolor jak już wspominałam jest prześliczny, malinowy, soczysty kolorek. 
Trwałość? Jest to produkt z niskiej półki, bo kosztuje około 5 zł. Za jego trwałość powinien być większej wartości niż  marne 5 złotych. Na moich paznokciach potrafi utrzymać się dobry tydzień, z leciutkimi już odpryskam (na górnej  części paznokcia). Zapomniałam o najważniejszym! Stosując ten lakier nakładam TYLKO jedną warstwę! Co jest szokujące, bo niektóre lakiery nawet przy dwóch warstwach nie dają takiego efektu jak ten przy tylko jednej. 
Łatwo się nim maluje, nie jest ani za gęsty, ani za rzadki.  Z łatwością mknie po płytce paznokcia, nie zostawiając smug.  
Kolejnym plusem o jakim warto wspomnieć, to fakt że jest szybkoschnący. 
Jak tak patrząc same plusy. Mimo że mam go już jakiś czas nie doszukałam się jeszcze żadnego minusa. 

Ocena: 5/5 bez żadnego zawahania 
Posiadaczki piszcie co Wy sądzicie,a  inne czytelniczki zachęcam do przetestowania go. 
Miłego dnia!



20 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Zdjęcie dokładnie nie ukazało mocy tego koloru, ale to prawda jest ładny :)

      Usuń
  2. śliczny odcień :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło przeczytać, bo raczej nie usłyszeć :)
      JA również

      Usuń
  3. Prześliczny kolor :) Słyszałam już na temat lakierów (i nie tylko) od Hean tyle dobrego, ze chyba najwyższa pora coś od nich wypróbować :))

    Świetny blog! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło :) Dziś zmyłam je i bity tydzień trzymały się super :) Aż kusi sprawdzić inne wersje lakierów tej firmy ^^

      Dziękuje Ci bardzo :) Również pozdrawiam ^^

      Usuń
  4. nie znam tych lakierów, ładny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, warto poznać choć jeden ^^

      Dziękuję za odwiedzenie mego bloga :)

      Usuń
  5. Słyszałam dużo dobrego o korektorze z Hean, tym antybakteryjnym. To już 3 w kolejce do zakupu ;D A lakierów nie próbowałam, kiedyś miałam manię kupowania i malowania, a teraz jak się umówię na hybrydę to jest postęp haha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem szczerze, że o innych produktach niż lakiery z tej firmy nie słyszałam, ale poczytam o tym korektorze i może się skusze :) Niedługo będę testować inne kolory, bo mam 6 a na paznokciach miałam tylko 2 :) I wstawię też zdj ^^

      Usuń
  6. Nie miałam jeszcze możliwości go przetestować, ale efekt jest boski ♥ Chyba zainwestuję w niego! :)

    http://pati-ix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jego cena to nawet śmiech na sali za taki efekt, bo 5 zł można spokojnie poświecić na lakier :)
      Pozdrawiam ^^ na bloga oczywiście zajrzę :)

      Usuń
  7. Nigdy nie miałam okazji testować produktow tej marki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gorąco polecam je ^^ i dziękuje za odwiedzenie mojego bloga :)

      Usuń
  8. bardzo ładny, letni kolorek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Miło że mnie odwiedziłaś <3

      Usuń
  9. Nigdy nie używałam lakierów Hean ale kolor sliczny :)

    Uroda dramatycznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, polecam i dziękuję za odwiedziny :)

      Usuń

kaasia21@onet.pl