czwartek, 31 stycznia 2019

Maski firmy Flor de Mayo


Witajcie.  

Podzielę się z Wami opinią o maseczkach do twarzy firmy Flor de Mayo. 



Cream Mask Detox z zieloną herbatą. 
Opis produktu: "Zielona – DETOKSYKUJĄCA –  Usuwa zanieczyszczenia ze skóry. Wzbogacona o ekstrakt z zielonej herbaty o  Właściwościach regulacyjnych wydzielanie łoju ze skóry."


Maseczka mimo małej pojemności jest wydajna, wystarczy spokojnie na 2 razy. 
Ma przyjemny, świeży zapach. 
Jej konsystencja w pojemniczku jest lekko zbita, ale sama maska jest jak masełko, delikatna i kremowa. Nie miałam problemu z nałożeniem jej, jak i zmyciem. 
Po zastosowania skóra jest gładka, przyjemna w dotyku, miękka. Maska nie podrażniła mnie ani nie spowodowała zapchania mojej skóry (co w wielu przypadkach się zdarza), a wręcz wydaje mi się, że uspokoiła moją cerę. Maseczka nie jest z tych mocno oczyszczających. Nie zauważyłam aby jakoś wpłynęła na wydzielanie sebum. 

Cream Mask Hidratante 
 "Maseczka nawilżająca – Wzbogacona w kompleks wielogenowy zapewnia właściwości nawilżające i regenerujące. Pomaga zachować optymalny bilans wodny."




⏺Tak jak w poprzedniej maseczce konsystencja jest delikatna, przyjemna w nakładaniu. 
⏺Zapach przypomina mi stonowane męskie perfumy. Nie jest to duszący i niekomfortowy zapach. ⏺Po nałożeniu maski odczuwałam lekkie uczucie chłodzenia na twarzy. 
⏺Wystarczy na dwa razy( zależy jeszcze kto ile nakłada).
⏺Po zmyciu produktu skóra jest miękka.
⏺ Nie zauważyłam większych zmian, nie zapchała mnie. 
Fajna, ale nie ma mocnego działania. Osobiście wolę zieloną wersję. 


@ambasadorka_kosmetyczna @flordemayoes #ambasadrokakosmetyczna #flordemayo #kampania #phdavi #drogeriavica #duftdoft


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

kaasia21@onet.pl