środa, 16 listopada 2016

Rodzeństwo z Garniera- porównanie

Hej moje kochane!
Tworząc piękny makijaż zarówno dzienny jak i wieczorowy potrzebujemy dobrego "rycerza", który go później zlikwiduje z naszej twarzy. N rynku jest wiele produktów do demakijażu, tańszych i droższych. Dziś porównam dwa płyny micelarne z firmy Garnier.


Mamy tutaj różowy kultowy płyn do cery wrażliwej i płyn dwufazowy z olejkiem arganowym. Od kilku lat bez przerwy kupowałam ten pierwszy, bo myślałam po co zmieniać skoro ten jest bardzo dobry. No to ciach kupuję ten! Jak wychodzą w starciu ze sobą? Sprawdźmy!

Płyn Micelarny 3w1 Skóra wrażliwa  

  • Bezzapachowy
  • Dobrze usuwa makijaż, jeśli chodzi o eyeliner trzeba po prostu dłużej przytrzymać nasączony wacik i schodzi bez problemu. 
  • Pozostawia skórę jakby troche naciągniętą 
  • Nie powoduje złych zmian naskórnych 
  • Szybki w stosowaniu 


Płyn Micelarny Dwufazowy z olejkiem arganowym 

  • Przyjemny zapach 
  • Pozostawia skórę z delikatnie lepką warstwą, ale również daje uczucie skromnego, że tak to nazwę nawilżenia 
  • Szybki w stosowaniu to na pewno nie jest, gdyż po wstrząśnięciu szybko potrafi wrócić do stanu wyjściowego. 
  • Możliwe, że powoduje małe wypryski, ale nie doszłam jeszcze do tego czy to on czy jakiś inny produkt :/
  • Najważniejszy punkt, czyli usuwanie makijażu. Szczerze nie zauważyłam wielkiej  różnicy przy zmywaniu makijażu. A nawet mam malutkie wrażenie czy on czasem wolniej nie zmywa tego makijażu. Przez tą swoją delikatna tłustość uważam, że właśnie wydłuża czas demakijażu... 
Reasumując, wole wersję różową. Mimo, iż ten drugi daje delikatne nawilżenie i przyjemny zapach podczas demakijażu, to myślę że jednak nie warto wydawać tego 5 zł więcej (bo taka jest mniej więcej różniąca cenowa miedzy nimi) bo sprawdza się według mnie troszkę gorzej. Wykończę już ten z olejkiem i wrócę jednak do tego różowego albo zakupie Kojący płyn micelarny Expert czystej skóry z Bielendy, bo słyszałam o nim wiele dobrego.

A jakie sa Wasze ulubione środki do demakijażu. Piszcie też czy Wy miałyście płyn z olejkiem i jak u Was się sprawdzał :)


4 komentarze:

kaasia21@onet.pl