środa, 17 sierpnia 2016

Tanie nie zawsze znaczy dobre... Bubel!


Dziś witam Was z produktem którego zachwalać nie będę, ponarzekam sobie i to bardzo... 
Zakupy na stronie ezebra.pl przyniosły mi jednego bubla, po którym się dużo nie spodziewałam, ale nie wiedziałam że zawiodę się aż tak! 
Mowa o gąbeczce do makijażu, tania bo ok. 5 zł, ale przetestować zawsze warto. Jedną gąbeczkę już posiadam z firmy Oriflame, więc warto testować drugą. To co się dziś działo to masakra...


Wygląda bardzo ładnie, śliczna różowa. Ale po jej rozpakowaniu czuć było już jej okropny zapach. Śmierdziała okropnie, no ale dobrze nowy produkt ma prawo. Na sucho twarda, ale liczy się efekt jaki da nam po zmoczeniu. 
Efektu nie dała żadnego... Bo w ogóle nie urosła. Była taka sama jak i wcześniej. 
Dobrze dajmy szanse nałożyć podkład. Aplikacja wiadomo, że była ciężka twardą gąbeczką, ale do tego jeszcze wpijała podkład, tym samym robiąc plamę na jej strukturze której nie dało się w ogóle domyć. 
Ale jednak nie wybaczalne jest że cała twarz później śmierdziała  tym jej okropnym zapachem. Spokojnie była myta i płukana w szamponie, ale nadal okropnie śmierdziała, przenosząc ten smród na twarz.  
Brak słów. 
Same kosmetyki były super, bez zarzutów to gąbeczka okropna. Cóż się dziwić za takie pieniądze, przetestować było warto. 

Piszcie koniecznie jakie Wy miałyście przeżycia z gąbeczkami. 
Pozdrawiam! 


6 komentarzy:

  1. Również kupiłam tanią gabeczkę z nadzieją na fajny efekt i bardzo się zawiodłam :( jest twarda, nie rośnie po zmęczeniu. Na szczęście nie śmierdzi!
    maledinabeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jednak jeśli chodzi o tanie akcesoria trzeba uważać. 😉
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Też zamówiłam i się okazała totalnym bublem. Może spróbuję ja wykorzystać do paznokci he :) bo do niczego więcej się nie nadaje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak niestety bywa :/ Ta niestety nawet do tego się nie sprawdzi bo zapach odpycha o pracy z nią :D

      Usuń
  3. O kurde, nie spodziewałam się, że jajo okaże się takie badziewne :/ ja mam RT i sobie chwalę, czasami warto wydać więcej na porządne jajo ;)
    Obserwuję i czekam na dalsze posty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak 5 zł to grosz i okazał swoja wartość tutaj... Ja na razie chwale sobie gąbkę z oriflame za 25 zł i jest ok. Za jakiś czas może jednak tez sprawdzę tą z RT :) Kolejny post planuje po promocjach dopiero bo nie mam na razie nowości do testowania :/ Ale miło mi bardzo że mam kolejną czytelniczkę :) Odwdzięczę się na pewno ^^

      Usuń

kaasia21@onet.pl