sobota, 20 lutego 2016

Pielęgnacja twarzy z Oriflame!


    Dziś przychodzę do Was z opinia na temat żelu do twarzy z Oriflame Love Nature Cleansing gel Tea tree. Zakupiłam go jakiś czas temu i zdążyłam już go przetestować. Kosztował mnie około 18 zł. 
    W internecie producenci piszą o nim tak: "Skutecznie oczyszcza tłustą skórę dzięki zawartości silnie działającego olejku eterycznego z drzewa herbacianego. Usuwa zanieczyszczenia, pozostałości makijażu i nadmiar sebum, a także zapobiega powstawaniu wyprysków nie powodując przesuszania się cery."






Wiele razy już słyszałam w różnych źródłach że olejki z drzewa herbacianego wpływają dobrze na cerę. Jak tylko ujrzałam ten produkt z gazetce promocyjnej Oriflame to stwierdziłam, że muszę go przetestować. Według mnie cena jest dość niska żaden to majątek jak za 150 ml. 
    
     Czy to co piszą na stronach sprzedaży jest prawdą? 
Ma  przyjemny zapach, choć na samym początku używania go ten zapach był dla mnie zbyt intensywny, ale z czasem przyzwyczaiłam się do niego i sprawia poczucie świeżości. 
Moja cera jest niestety problematyczna i po kilku dniach stosowania tego produkty w codziennej pielęgnacji zauważyłam, że na mojej twarzy  przestały się pojawiać nadmierne wypryski jaki miały miejsce wcześniej jak i wysuszył te które się pojawiły jeszcze przed stosowaniem żelu. Więc to jak najbardziej na plus. Cera się nie błyszczy po nim. Lecz niestety to, że nie przesusza cery jest kłamstwem. Mam skórę mieszaną, a kiedyś nawet była tłusta. Gdy zaczęłam używać codziennie tego produktu na mojej twarzy zaczęłam zauważać suche skórki(na nosie i czole), których nigdy nie miałam. Więc musiałam po nim nanieść odpowiednią ilość kremu(większa niż zwykle, bo nawet wtedy były widoczne) żeby jakoś je nawilżyć. Przestałam stosować go codziennie, bo by zbytnio wysuszył moją skórę twarzy. 




    Kończąc mogę bardzo polecić ten produkt, bo u mnie pod względem usuwania zanieczyszczeń, zapobiegania pryszczom się sprawdził. Jedynym minusem tego jest niestety efekt wysuszania mojej skóry. Nie wiem czy to na każdym tak działa czy tylko na mojej cerze... Jeśli macie lub miałyście ten produkt to piszcie jakie dawał Wam efekty. 
Daje 4,7/5 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

kaasia21@onet.pl